torstai 13. syyskuuta 2012

Myllyn Paras vierasvara suklaaleivokset


Vierasvara Suklaaleivos
(kuva on kopioitu Myllyn Paras sivustolta)



Minä olen yksi Buzzadoreista, joille lähetetään kampajakutsuja, joihin vastaamalla voin joko suostua tai kieltäytyä kampanjasta, ihan miten minulle sopii. Jos ilmoitan suostuvani, saan  ilmoittautusajan päätyttyä ilmoituksen, onko minut hyväksytty kampanjaan. Tällä kertaa minut hyväksyttiin Myllyn Paras-kampanjaan, ja iloitsin siitä kovasti, koska (namnam) mielelläni minä maistelen perheeni ja ystävieni kanssa tällaisia herkkuja. Kun olen maistanut tuotteita ystävieni kanssa, laitan salamaraportteja, mitä mieltä olemme olleet tuotteista ja lopuksi myös loppuraportin kaikesta, miten homma on sujunut ja mitä mieltä olemme olleet kaiken kaikkiaan tästä kampanjasta.


Tänään meille tuli pari yllätysvierasta, ja saimme hyvän "tekosyyn" maistella Myllyn Paras suklaaleivoksia.... Itse en oikein paljoa tykkää suklaisista leivoksista ja tässäkin se tuli esille, sillä juuri se suklaa oli mulle se kompastuskivi, mutta kyllähän ne syötyä tulivat. Tytär puolestaan tykkää erityisen paljon suklaaleivoksista ja -pikkuleivistä ja hänestä ne olivat herkullisia, jopa maukkaampia kuin ne kinuskileivokset, joista minä taas pidin enemmän. Myös vieraat tykkäsivät, vaikka ehkä nuo suklaiset ovat enemmän nuorempien ihmisten mieleen tai mistäs minä tiedän sen.

Nämä suklaaleivoksethan ovat Myllyn Paras uutuuksia, joita saa kauppojen pakastealtaista. Ne ovat kypsäpakastettuja tuotteita, joten sinun ei tarvitse niitä paistaa, vaan riittää, kun sulatat ne. Pakkauksessa on neljä herkullista leivosta, jotka voit syödä kaikki tai jättää osan pakkaseen odottamaan seuraavaa kertaa. Myös vierasvarana nämä ovat käteviä, koska aikaa ei kulu niiden paistamiseen ja voit hyödyntää sulamisajan haluamallasi tavalla, vaikka puuteroimalla nenääsi,  vieraita odotellessasi.

Jos kiinnostuit, tässä on linkkiä luettavaksi: http://www.myllynparas.fi/portal/suomi/kuluttajat/tuotteet/kypsapakasteet/vierasvara_suklaaleivos/

Jos siis suklainen on sinun mieleesi, kannattaa maistaa!



1 kommentti:

  1. Hyviltä näyttää, itsekin saattaisin tykätä enemmän kinuskisista;-)
    Täytyy tsekata pakasteallasta joku päivä, olisivat hyviä yllätysvieraita varten;-D

    VastaaPoista

Jokainen kommentti on arvokas - kiitos sinulle!